SNACKBAR & RESTAURANT DE WOLF

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3116 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar & Restaurant De Wolf. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 18:37 smakelijk verrukkelijk bij De Wolf altijd. al 6 x besteld in 2 weken tijd. ga zo door Mmmm
19 jun 2026 om 17:52 vis besteld was lekker en nog warm
18 jun 2026 om 20:12 Patat was net aan gaar net alsof ze haast hadden met het eten maken de burger was nog rood van binnen de hamkaassoufle had net het vet gevoeld het eten was echt zeer zeker niet zoals ik gewend ben en eten in een menubox met plasticfolie is echt drama
14 jun 2026 om 19:37 jazeker goed verpakt en was erg smakelijk en erg lekker Mmmm
6 jun 2026 om 19:24 De schnitzel was echt fantastisch!
2 jun 2026 om 21:52 Mexicano was niet te vreten, bezorging was wel redelijk
26 mei 2026 om 9:50 eten was weer heerlijk
24 mei 2026 om 10:50 bitterballen waren zacht en kapot. kon er zo 10 weggooien. erg zonde! vlammetjes en mexicanos waren oke. persoonlijk vond ik de aflevertijd iets aan de lange kant!
15 mei 2026 om 17:15 Heerlijk eten en snel bezorgd
14 mei 2026 om 18:50 I have always orders from them but this time the meal felt like it wasn’t fresh and the chicken satay tasted old. Could not eat it. Never buying from them again.
11 mei 2026 om 20:04 Goed gegeten.
10 mei 2026 om 22:22 smaakte lekker